mandag den 14. december 2009

Effektiv Slankekur

Bettina som startede på en effektiv slankekur der virker skrev dette til mig igår!

Hun skrev, jeg har taget lidt på, men tabt mig 2 cm, er det normalt???

Ja det er helt normalt, og det sker hver gang, hvis vores magre
kropsmasse er for lille.

Det er kun når vi taber os med Herbalife at vi kan være helt sikre
på at vores magre kropsmasse bliver styrket, mens vi taber os cm.

Her får du forklaringen;

Vores magre kropsmasse forbrænder 6 gange flere kalorier end
vores fedtmasse gør.

Det er balancen mellem fedtmasse og mager kropsmasse der sætter
kroppens naturlige forbrænding.

Derfor er det så vigtigt at vores magre kropsmasse bliver styrket
mens vi spiser færre kalorier end kroppen forbrænder, derved taber
vi os reelt fedtmasse og overskydende væske.

Med andre ord, der er vores fedtprocent og BMI der bliver lavere.

Efterhånden som vi får bragt balancen tilbage mellem fedtmasse
og den magre kropsmasse, får vi en højere naturlig forbrænding,
derved bliver det nemmere at holde idealvægten, når vi igen har opnået
den.

I den almindelige mad er det uhyggelig svært at få nok proteiner
hver dag uden også at få alt for mange kalorier, derfor sker det
som regel, at når vi prøver at tabe os ved at spise mindre eller
at reducere maden, at det er den magre kropsmasse vi taber.

det ser flot ud på vægten, men det hjælper ikke på forbrændingen,
tværtimod så tager vi det hele på, på den halve tid, når vi igen
begynder at spise normalt.

Det ønsker jeg ikke sker for dig!

Bettina som startede på 109 kilo, efter at have taget lidt på efter
3 dage, er hendes resultat her til morgen efter 7 dage.

vægt 108 kilo, dvs - 1 kilo og derudover -4 cm omkring bryst, -9 cm
omkring liv, -2 cm omkring hofte, ialt - 15 cm. Fantastisk!

synes det går rigtig godt og min tal går bare ned det er så
dejligt og se så der sker noget, jeg er glad for denne slankekur der virker.

fra Bettina.

Jeg har lige modtaget et par resultater som du kan læse her;

Lone skriver dette idag;

Kun 7 dage er gået og allerede viser der sig snigende et
resultat med vægttab og cm.

Når jeg bliver småsulten tager jeg et ekstra glas vand eller en
kop ferskentee...

Jeg fortsætter med glæde og selv i juletiden er det jo fantastisk.
Det kan godt være der smuttede 5-600 gr på til en julefrokost,men
tænk hvis jeg ikke havde spist produktet ja så var det jo bare
yderligere oveni overvægten.Jeg vil absolut inden en hver
julefrokost snuppe mig en shakes for at stille den værste sult,
så mon ikke det går fremad alligevel.

Lone har tabt sig 1 kilo og 6,5 cm omkring kroppen.
Virkelig godt gået!

Her er Charlottes resultat;

Min Ugentlige Succeshistorie: Nu er der gået et stykke tid, og
jeg har nu fået det bedre sundhedsmæssigt plus jeg har tabt mig i
alt, indtil nu, 3,4kg hvilket jeg er så glad for.. og Det kan også
mærkes, da jeg har tabt mig lidt i cm rundt om taljen og brystomkredsen...
Har ikke tabt mig det helt store på hofterne og lårene,
selvom der har været folk som har spurgt mig om jeg ikke har tabt
mig en del, på alle områderne?

Det har givet mig en stor opmuntring, plus jeg har mistet lysten
til de søde sager som kiks, chips og is...

Dog spiser jeg saltstænger når det kommer til stykket...

Men ellers har programmet med herbalife været det største succes
der er sket for mig - hvori det skal forstås at det har givet mig
blod på tanden som at komme videre og sparke mig selv omme bagi

- har endda fået mere energi pg overskud til at komme ud og løbe
nogle lange ture plus jeg får drukket en del vand.. Var lige til
julefrokost sidste weekend, hvor jeg sagde nej til at drikke alkohol,
idet jeg vidste det ville have ringe betydning for mit helbred

- og dog fik jeg en enkelt øl, men det jeg fik blev kun til
½ genstande af hvad jeg plejede at få..

Så stolt var jeg helt sikkert, og kom der kager eller chips på bordet,
lod jeg det være og jeg drak en masse vand...

Så der er ingen tvivl om at jeres program har givet mig den livsstil,
jeg havde længes efter, tilbage.. og nu kan jeg endda passe størrelse 38 igen,
og jeg bliver ved at kunne mærke at jeg taber mig...

og bare det at jeg kan mærke friskhed inde i mig selv, og at der er
ved at være styr på begrebet "sundheden" som for os alle sammen kan betyde forskelligt..

Men for mig er sundheden sund kost, godt med motion, godt velvære...

Så stor tak til jer, som har skabt herbalife og produkterne til at
fremme os andres sundhedslivet og velvære..

Godt gået til Charlotte,

Iøvrigt talte jeg lige med Elisa Macci her til morgen, hun har tabt
sig 3,5 kilo på 2 måneder, kun ved at bytte morgenmaden ud med
shake og te.

Et lille skridt i den rigtige retning, der gør en stor forskel.


Ingen kommentarer: