mandag den 15. marts 2010

Herbalife Slankekur Resultater Du Kan Tage Og Føle På

Herbalife slankekur giver fantastiske resultater. Der er ikke noget bedre, end at se at dem jeg har på slankekur og følger tæt, får fantastiske resultater.

Når du bruger denne slankekur, som Herbalife anbefaler, og som styrker din krops almene velvære, netop fordi du giver din krop proteiner, vitaminer og mineraler hver dag, får du et fantastisk vægttab. Dine resultater er meget mere værdifulde end bare at gå på vægten og se at der er røget et kilo. Når du spiser Herbalife, mærker du at du taber dig, og din krop bliver strammet op, dine cm og tøjstørrelse bliver mindre, og du får mere energi.

Måske kan du få de samme resultater på en anden slankekur, jeg har bare ikke set det endnu, men hvis du kender en anden metode der gør det samme, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Her kan du læse om et par af de seneste vægttab resultater fra der er fra idag.

"Det går bare så godt.

Jeg får det bare så godt når jeg kan passe noget af det tøj jeg har måtte lægge tid side. Så får jeg bare mod på de sidste kilo.

I går prøvede jeg min brude kjole og jeg kunne lige med nød og næbbe lukke knappen i livet, men jeg er sikke på at når de sidste kilo er væk ,kan jeg passe den og så er det jo også 25 års siden jeg sidt kunne passe den.

Det er bare skønt. Jeg skal til fest på lørdag og da tror jeg alts¨å jeg fortjener en ny kjole."

Majbritt


Det var jo lidt af et tilfælde at jeg fik startet med herbalife, vi havde snakket om det på arbejde, der var en mere der gerne ville af med nogle kilo, hun nævnte at der var noget på nettet, så det prøvede jeg at søge på, det var i november,jeg ville gerne tabe mig 8-10 kg.

Så jeg startede på Herbalife Kvikstart plus programproteindrik, det har været en rigtig god oplevelse og kilo og cm blev mindre.Efter 3 måneder har jeg nået mit mål, med tab af 10 kg, mangler kun stablisering, som jeg starter på nu.

Ellen

Resultaterne taler for sig selv, og de er alle kommet ved at følge de 5 sunde slanketips, som er simple og giver dig de redskaber du har brug for, for at du når dine mål om at tabe dig der hvor der sidder for meget.

Herbalife Slankekur Resultater du kan tage og føle på starter her

Ingen kommentarer: