tirsdag den 18. maj 2010

Succes Med Slankekur på Grønland

For at få succes med din slankekur, skal du fokusere på det du spiser. Det er klart. Men det er ikke alle steder at du kan få et rigt udvalg af frugt og grøntsager hele året rundt. På Grønland koster et blomkål eksempelvis 40 kr.- og mange frugter og grøntsager kan du slet ikke få.

Når du prøver at reducere mængden af maden, som er det første vi tænker på, når vi skal tabe os, går det udover mængden af vitaminer, mineraler , fibre og andre vigtige næringsstoffer. Det mærker du som træthed, mangel på energi, og at du ikke orker at fortsætte med at tabe dig.

Det er ikke et mirakel, at du mærker ekstra energi, når du spiser herbalife i dit vægttabsforløb. Simpelthen fordi du giver din krop, den mængde næringsstoffer, du ikke kan give den ved almindelig mad. Kroppen reagerer med det samme positivt, når den får hovedparten af dens behov dækket flere gange om dagen. Det fantastiske med Herbalife er, at du kan gøre det samtidig med at du reducerer mængden af kalorier, så du spiser færre kalorier end din krop forbrænder.

Der er rigtig mange succeshistorier, som vidner om denne ekstra gevinst. Simpelthen mere energi og velvære mens vi taber os stabilt.

Her har du et par succeshistorier fra Grønland

Min Ugentlige Succeshistorie:

Hej,
1xLøbeture på 40, og bjerg bestigning
på 800m ca 20km 2 gange.
det havde jeg ikke lyst før, nu har jeg lyst til at gå langt fjeld ture.
allerede tabt mig - 800g og 9½ cm på kroppen

Aani, Alluitsuppaa


Min Ugentlige Succeshistorie: Jeg har det bare super dejlig. Inden ferien havde jeg fået næsten den figur jeg gerne ville have, men det blev endnu bédre da jeg tabte mig over 1 kg under den første uge i ferien nok fordi der måske var så varmt på Tenérife og jeg havde heller ikke spist kartofler længe, så jeg tror at man skal holde lidt igen med kartofler, når man vil tabe sig.

Så må sige at jeg fik nået det mål jeg satte for, at tabe mig og stramme op på 3 måneder. Det kan jeg takke Herbalife kuren og coach som tjekker en hele tiden,tak Jakob.

hilsen
Magga, Nuuk

Efter 3 uger , med et vægttab på 2½ kg og 10 cm på kroppen skriver Leo dette:
Jeg er meget tilfreds med den jeg har opnået indtil nu. Jeg dyrke også motion om morgen ca. halvetime, der gør jeg før jeg indtager denne drik og tabletter.

Jeg synes jeg gjord noget godt. Min krop er meget lettere også i bevægelsen. Min mave er blivet meget mindre…

M. V. H.

Leo Aasiaat

Ingen kommentarer: