onsdag den 19. maj 2010

Virker Herbalife

Jeg fik et spørgsmål fra en pige idag;

Virker Herbalife? Nu har jeg prøvet dietist, slankekure fra ugeblade, og intet har hjulpet, så hvordan kan jeg være sikker på at herbalife virker for mig. Jeg har læst en masse succeshistorier, fra en masse mennesker, der skriver at de har tabt sig så og så meget med Herbalife, så derfor overvejer jeg Herbalife som en mulighed, men hvordan kan jeg være sikker på at Herbalife virker for mig også?

Godt spørgsmål!

Du kan ikke være sikker på at Herbalife virker for dig, med mindre at du er fuldt ud indstillet på at følge et vægttabsprogram hver dag. Herbalife er ikke en magisk pille, som når vi spiser den en gang, så er vægttabet klaret for resten af livet.

Herbalife er en kostomlægning, hvor du giver din krop alle de næringsstoffer den behøver i et måltid, og kun 200-250 kcal pr måltid.

Når du spiser 2 af dine 3 hovedmåltider på denne måde, får du færre end 500 kcal, det tredje måltid skal du spise kalorie og fedtfattigt, masser af proteiner (kød, fisk, soja, tofu,) og salat og grøntsager. Over et helt døgn spiser du færre end 1500 kcal, og så er du sikker på at du taber dig.

Det er altid et spørgsmål om hvor mange kalorier du indtager, og hvor mange du forbrænder.

Det der er så svært, når vi skal tabe os, er at det er nødvendigt, at reducere mængden af maden, for at reducere mængden af kalorier, uden at reducere mængden af vitaminer, mineraler og proteiner.

Og det er netop det Herbalife er så kendt for, at du netop øger mængden af næringsstoffer og specielt proteiner, mens du reducere mængden af kalorier, til mindre end den mængde din krop forbrænder. Den ekstra mængde kalorier din krop har brug for, henter den i dit fedtvæv, ved at forbrænde fedtet. Og så er du igang med at tabe dig på en rigtig sund måde.

Ingen kommentarer: