torsdag den 11. marts 2010

Hvem er fedmeoperationer egentlig gode for?

Jeg er sikker på at du ikke overvejer en fedmeoperation, og
muligvis har du slet ikke brug for det. Og heldigvis for det.

Men du har helt sikkert hørt om det, og muligvis kender du nogen,
der overvejer det.

Hvor fedmeoperationer bliver anbefalet, er det yderst sjældent at
man bliver gjort opmærksom på hvordan ens liv vil være fremover.

Jeg er i jævnlig kontakt med mennesker der har været igennem
en sådan operation, som henvender sig til mig, fordi de gerne
vil tabe sig med Herbalife.

Det mystiske i dette er, hvorfor i det hele taget få en operation,
hvis man fortsat skal tabe sig senere.

Men det er kun det mindste, og det kunne helt undgåes, hvis man
lyttede til sin sunde fornuft.

Hvorfor har jeg taget alle disse kilo på?

Jeg ved, at der findes flere typer fedmeoperationer. bl.a.

at få fjernet halvdelen af mavesækken!

At få fjernet noget af tyktarmen!

At få snørret mavesækken sammen!

Og helt ærligt, man behøver jo ikke at studere ret mange dage i
første klasse for at vide at "det er vist ikke helt sundt"

Så når et privathospital med højt uddannede læger og kirurger
anbefaler dette som en løsning på at tabe 30 kilo, så er
spørgsmålet om de er dummere der, end i resten af landet eller
om de har en god fortjeneste på dette overgreb.

Jeg tror det er det sidste!

Jeg kan fortælle dig, at de mén der er ved en operation, har jeg fra
personlige kunder, og jeg prøver så vidt muligt at undgå dem, fordi
de har så mange problemer med kroppen.

Den sidste jeg havde, blev opereret for 3 år siden, hun er en pige
på 22 år idag. Hun blev opereret for at få fjernet 25 kilo. Det blev gjort
og hendes tyktarm blev opereret mindre.

Siden operationen har hun haft så mange smerter i maven at hun har
måttet blive hjemme fra arbejde mindst 2 dage om ugen.

Hun siger selv, jeg ved aldrig hvordan min krop reagerer når jeg spiser,
nogle gange går det fint med pasta, andre gange får jeg de vildeste
smerter.

Det samme med kød og alle andre fødevarer.

Hun har været til flere undersøgelser siden for at finde ud af,
hvorfor dette er sket. Men lægerne kan ikke finde nogen forklaring.

Og hvis de kunne, er jeg sikker på at de ikke ville fortælle hende
det, det var jo trods alt dem der opererede hende.

Idag har hun et liv, hvor hun stadig vejer for meget og smerter
i maven som kun få kan forestille sig.

Jeg vil ikke uddybe yderligere, der er mange andre historier, jeg
vil bare gøre dig opmærksom på, at den løsning bør du aldrig overveje.

Det mest positive jeg kan sige om nogle Privathospitaler, er
at de anbefaler deres patienter at spise Herbalife efter deres
operationer, fordi de har brug for mere næring, og har kun en lille
mavesæk tilbage.

Og til dem der skal tabe sig for i det hale taget at kunne blive
opereret, henviser de også til Herbalife.

Til dig der skal tabe dig, anbefaler jeg dig det samme.

Begynd med en næringsrig proteindrik hver dag, og se at du taber dig

støt og roligt måned efter måned, får mere energi og en sundere krop.

Og du behøver aldrig mere at overveje hvad du skal gøre for ikke
at tage på, eller at tabe dig. Du kan ligesom millioner af andre
mennesker spise herbalife hver dag, som supplement til den
daglige mad.

Du er velkommen til at komme med en kommentar, du klikker bare på
"kommentar"

Hvis du er motiveret til en sund slankekur, kan du tage et kik
på mine 5 slanketips og en sund slankekur der virker.



Det er ikke et mirakel, med derimod at sund og bedre løsning, der giver dig et bedre og sundere liv.

Ingen kommentarer: