onsdag den 14. juli 2010

Succes i denne tid er at holde ferie, slappe af, nyde livet, og alligevel holde vægten eller endda at tabe sig...


Succes i denne tid er at holde ferie, slappe af, nyde livet, og alligevel holde vægten eller endda at tabe sig...

Det er rigtig varmt for tiden, og ferietiden er i fuld gang. Når temperaturen når op på 30 grader eller mere, kan du roligt lægge en liter ekstra vand til de 2 liter du dagligt bør drikke, for ikke at dehydrere. Husk på at din krop består af ca 70 % vand, og den har derfor brug for rigtig meget vand.

Hav altid frisk vand ved dig og flasker med koldt vand i køleskabet!

Og snyd ikke dig selv for feriemad, og ferielivstil. Du kan sagtens leve godt i ferien og alligevel holde vægten eller endda tabe dig.

Jeg er lige kommet hjem fra en uges ferie i de 5 jorde i ligurien, som jeg tilbragte med hele min familie, det var faktisk fødselsdagsgaven til min mor, da hun blev 70 i februar.
Og vi holdt maden i italiensk stil, pasta, fisk og skaldyr og selvfølgelig pizza, og list god vin på terrassen hver aften. 

Det var en fantastisk uge, rigtig dejligt at nyde en ferie med dem der står en rigtig nær. Og da jeg kom hjem søndag aften og gik på vægten mandag morgen vejede jeg det samme som da jeg tog afsted 87,8 kilo.



Ingen kommentarer: