onsdag den 28. juli 2010

Sundt vægttab på 9,8 kilo

Fra 105 kg - 95,2 kg på 5 uger, er noget mere end du kunne drømme om,
specielt hvis du har prøvet igen og igen, uden resultat.

Men det er det der er sket for Jørgen som startede for noget tid
siden. Han havde heller ikke regnet med dette fantastiske resultat.

Jeg var til en event for et par uger siden omkring sundhed, velvære
og vægttab, og uden at jeg vil referere hele eventen til dig, vil
jeg kun lige give dig essensen af eventen, som jeg delte med
9000 andre og selvfølgelig vores ernæringseksperter som selv spiser
shakes og vitaminer, mineraler og fibre hver dag.

Overvægt og fedme, og sygdomme forbundet med dette er et kæmpeproblem,
Og som vores Nobelpris modtager Dr. Louis Ignarro så fint sagde.

"Er det noget Coca Cola Inc, eller Mcdonalds eller Pizza Hut, vil
gøre noget ved? Højst sandsynligt ikke!"

Og det er jo netop rigtigt, der er ikke rigtig nogen, der vil gøre
noget ved det. Det er ligesom om, at lave dårligt fedende mad og
tilbyde det allevegne, kan der tjenes masser af penge på, og de
problemer mennesker får igennem dette, Ja, det må de selv slås med.

Efter min smag, er det dårlig etik.

Heldigvis er der andre end mig, som gør noget aktivt for at hjælpe
rigtig mange mennesker med at komme tilbage på sporet, få mere energi,
tabe de overflødige kilo, og begynde at få nogle nye og sundere vaner,
som kan hjælpe med at give et sundere og mere energisk liv.

Og Ja, der er brug for en livstilsændring!

Hvis du gør det du hele tiden har gjort, vil du få det samme resultat!

Her har du nogle succeshistorier fra nogle af dem som valgte at
prøve noget nyt!

De fleste har tilfælles, en sund skepsis fra starten af, som
blev ændret til entusiasme og sundere livstil!

Susanne startede på 97 kg og tabte sig på 3 uger, 3 kilo og 14,5 cm

Michael startede på 100 kilo, og tabte sig på 2 uger 2½ kilo og 14 cm

Jørgen startede på 105 kilo og har tabt sig på 5 uger 9,8 kilo og 26 cm

Lone Møller har tabt sig på 8 uger 10 kilo og 25 cm

Lisa har tabt sig 5,7 kilo og 19,5 cm på 8 uger, hvor der lige var
en Roskilde festival med i forløbet. Og det skal der være plads til!

Aviaja, har tabt sig 5 kilo på 5 uger og 30 cm

Ellen tabte sig 6 kilo og 36 cm på de første 10 uger, Ellens mål
da hun startede var at tabe sig 6-8 kilo på 4-6 mdr. Ellen har siden
April været på stabiliserings program, hvor der er røget yderligere
et par kilo.

Nanni startede netop fordi, at hun ikke behøver at motionere for
at tabe sig, og hun tabte sig på knap 8 uger, lige knap 8 kilo og
en del cm.

Karen-Inge har sin helt egen historie, den kan du læse her

og glem ikke at lægge en kommentar med en anerkendelse! Hun har
gjort det rigtig godt!

Og der er flere endnu... og nye på vej....

hvis du vil være den næste, der får et lignende resultat kan du
tilmelde dig her

http://sundslankekur.com


de bedste hilsener,

Jakob Hagelskjaer

Personlig Vægttabs og WellnessCoach og Herbalife Forhandler

Kundeservice +45 36 98 87 98

1 kommentar:

Trine Mogensen sagde ...

I forbindelse med mit speciale på IT universitetet er jeg ved at lave en undersøgelse, af hvad der motiverer og fastholder mennesker i en slankeproces. Det er formålet med specialet, at jeg skal udvikle nogle retningslinjer for design af gode digitale slankekoncepter.

Jeg er interesseret i at interviewe personer, som har prøvet flere forskellige slankemetoder - det er underordnet hvilke – hjemmestrikkede metoder er også i orden. Jeg er både interesseret i at tale med mennesker for hvem det er lykkes at tabe sig, og mennesker som det ikke er lykkes for.
Jeg er interesseret i dine erfaringer, så der er ingen forkerte svar.
Interviewet vil IKKE handle om din vægt eller viden om kost mv.
Interviewet bliver anonymiseret. Det tager ca. 45 min.

Interviewet kan foregå et hvilket som helst sted i Københavnsområdet, efter dit valg.
Jeg vil være meget taknemmelig for din deltagelse. Send mig en mail til trimogensen@gmail.com

Trine Mogensen